neděle 26. dubna 2009

Psáno pro web Spol.přátel MZ

Toto jsem psal pro web Spol.přátel MZ. Bohužel prý článek obsahuje zakázané slovo, tak mne automat - program nezveřejnil tento článek.
Požádám správce webu o to, aby mi pomohl toto slovo identifikovat a v kladném případě rád článek přenesu ..............

Dobrý den pane Zemane,
i s takovým hlupákem jak je jistý Kopal Jan jsem se svého času shodl, že Vaše knihy by měli býti součástí každé SŠ - knihovny.Ž jste pro mne zdrojem mnoha myšlenek, o tom není sporu. Ale to vůbec nepředjímá skutečnost, že by jste byl pro mne ikonou a já Vaším slepým fandou. Já si rád vše osahám svým rozumem a porovnám s reálným světem kolem sebe.Občas při čtení některých Vašich tezí zbystřím a zvednu obočí.
Jsou ale chvíle, kdy už zabublám a říkám si, nakolik je to Vaše politická víra či obyčejný cynismus. To že znáte solidně otce technologie vládnutí bylo vidět v dobách Vašeho předsednictví ve vládě ČR.Poprvé jsem zvedl obočí, když jste prohlásil, že církve a náboženské obce v ČR nemají mít nárok na žádné odškodnění od státu a že se mají financovat sami. Že tento národ je historicky nekatolický, plebejský, volnomyšlenkářský atd je obecně známo a určitě na takováto slova by slyšel.
Jenom bych připomenul, že se jedná o finanční tok ve výši cca 280 miliard a to v čase 60 let. Je také nutno připomenout, že příjemci těchto peněz budou i ostatní církve v ČR - nejenom katolická a jenom pro zajímavost druhým největším je FŽO ...............Vemu-li v potaz, že průměrná inflace je cca 4 %, tak to činí dohromady 240 % k dnešním cenám. tj zhehodnocení v čase k dnešnímu dni cca na 100 miliard. Jenom připomentu, že se jedná číselně o poloviční částku, která je v ČR věnována ročně na zdravotnictví !
Podruhé jsem zvedl obočí, když jste pronesl ne zcela účelovou tezi, že je nutno přijmout Izrael do NATO. Já ponechám stranou, že jistý snaživec - vydavatel internetového webu Politikon - to upravil v tom smyslu, že jste řekl , že je nutno přijmout tento stát i do EU. vyhotovil jsem polemiku s jeho článkem, který vyvolal silnou filosemitskou kampaň na Politikonu. Jenom bohužel trpěla zásadní vadou. Této se zůčastnili až na jednu vyjímku parlametní nuly, o niž jsem slyšel poprvé a že se o politku zajímám velice důrazně.Místo zveřejnění polemiky mne tento pán chtěl korumplovat pomocí vstupu do SSO.
Řekl jsem mu jasně, že kromě jejich fantasmagorických ekonomických neoliberálních témat nechci mít s lidmi jako je B.Kuras nic společného. Dále jsem mu sdělil, že jsem stoupence ukotvení ČR v EU i za předpokladu, že této budou určovat ton Německo a Francie, následovaní Itálií a svého druhu mi stačí úloha UK.Já jenom vím, že dokud Izrael bude navrhovat hranice takovým způsobem,že 80 % zdrojů vody bude na jeho území, tak je vše špatně. Ostatní věci, jako úloha Hamasu coby rezidentury Persie v tomto regionu, postavení Hizbulahu coby také sociálního hnutí apod.jsou nepodstatné. Sám tvrdíte, že radar v ČR je zaměřen proti Ruské federaci. Potom je ale nesmyslem vinit Irán, že chce jadernou zbraň. Ona má ale čtvrté největší naleziště ropy a to samo o sobě dráždí spoustu světových korporací. Jedné se tuším říká židovská miliardářská lobby.
Dle mého soudu si RF moc dobře pohlídá jaderný vývoj v Iránu. Ono by stačilo ještě, aby se v Izraeli ujmul jeden Lierbeman a je na malér zaděláno. Zůstává otázkou, zda on není v geostrategickém smyslu vlivovou osobou Ruska, které má býti zataženo do aktivnějšího řešení nekam nevedoucího konfliktu.........
Kdy už jsem ale vybublal, když jsem četl včera na webu volny.cz, že odsuzujete současnou ČSSD za její údajnou zbabělost ve smyslu jejích snah stahnout české vojáky z Avghanistanu. Já ponechám stranou pohnutku si do této nevděčné dcery verbálně kopnout. Dokonce jste operoval se srovnáním, že u Kábulu se bojuje za Prahu a použil jste analogii hesla českých interbrigadistů z doby španělské občanské války..........
Víte pane Zeman, já sice nejsem ani omylem katolík, ale velice pozorně čtu díla historiků a jedním z nejkompetentnějších je historik doc.dr. Radomír MalýJá nevěřím, že nejste toliko informován, aby jste nevěděl, co všechno marxistická zběř prováděla před vystoupení generála Franca a jeho postavení se do čela obrany španělského království. Tento apolitický generál sloužící kdesi v subsaharské Africe jenom už nemohl jako spousta jiných sledovat vraždění a znásilňování , přibijení na kříže, vypalování kostelů, krádeže a rabování marxistickou zběří. Předtím padly dvě svobodně zvolené vlády, marxisté připravovali puč financovaný Moskvou atd. Generál Franco věren králi a vědom si geopolitického postavení Španělska začal plnit povinnosti vojáka země, jíž přísahal věrnost ! Nic více a nic méně !
Ono by bylo poctivější říci, že u Kábulu se bojuje za Tel Aviv.
Problém je akorát v tom, že Taliban je paštunská milice, která jaksi vede opět boj proti okupaci a nějaká Evropa je jim úplně šumák !

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Další blábol Vraního pablba!

Anonymní řekl(a)...

Vrána, ta slohová cvičení píšeš v rámci svého léčebného programu?

Anonymní řekl(a)...

Vraniči, Vraniči, začínám chápat, proč Tě lidé nejčastěji oslovují jako "HOVADO"!!!!

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Ad rem - další potvrzení kolektivního kretenismu naci-onalistů všech forem.
ad hominem - nějak postrádám agitky jistého Jana K. na Fragmentech.Ono je výživnější sebeonanie za kvičení dr. Šolera na NL.
Bude zajímavé zkoumání podpisu na KL jisté gerontky v Libereckém kraji při loňských krajských volbách, kde jím vedený cirku získal 0,18 % hlasů........