čtvrtek 5. února 2009

Blb Bačiků - dále non comment

Ona některá pseudointelektuálská hovada s VŠ mají pocit, že svět bude skákat kolem nich.
Já se tě idiote na nic neptám a už jsem Ti několikráte řekl, neobtěžuj e-maily.
Apropos- nepotřebuješ půjčit nějaké peníze ? Ale bylo by to na židovský úrok 30% p.a. s opcí - máš-li čím ručit ?
Tvůj článek bude mít ještě několik adresátů, aby věděli, kdo se jim chce zavděčit. Určitě z Tvého pohledu dr. Sládek - tj. prase - Tě bere vážně, když jeden z Tvých nohsledů chtěl, aby jsi ho nahradil při pokusu o vnitrostranický puč.
Jinak tě zklamu, já žádného předsedu nemám a ta figura , která je uvedena coby středočeský předseda je již politickou mrtvolou z doby SDJ.
Já myslel, že si informovanější, ale jinak proti Tobě nic nemám. Kup si psa, najdi si ženskou a smiř se s tím, že nikdy předsedou ničeho nebudeš. Jak tvrdí předseda moravské sekce Republikánů, že jsi mu vmetl do tváře, že někde musíš být, pak je tu ještě Společnost přátel žehu a fan club registrovaného partnerství.


Jo, a kdybys, kriple, nevěděl, tak ve spojení ....Já ti osle osvěžím......se píší 2 interpunkční znaménka, turistický saláme!

Vysvětlovat patologickému turistovi a silně duševně nemocnému kriplovi cokoliv, nemá smyslu. Je to stejné jako ,,házet perly sviním", kterým si je pan Vrána roven, že ! Snad pro tebe může být útěchou, že nad tebou jsou už jenom také tví duševně nemocní kamarádi Paroubek se Sedláčkem! A propos, neboj se, moc se u té zednářské pakáže - SDŽ neohřeješ, včera jsem přímo středočeskému předsedovi a Frau Volfové poslal veškeré informace o tobě...kdo jsi a kde všude v jaké straně si čmuchal, samozřejmě i s okopírovanými důkazy!

Tak se těš, blbe!

P.S. zase si hlavně nezapomeň ke svým pošahaným článkům samolibě připisovat komentáře či klasifikaci! :-) :-)

:-) Jo a jen tak mimochodem, byť je Sládek také prase, byl mnou přímo informován o tom, kdo jsi a proč máš papíry na hlavu, proto se ti neozval a dal mi najevo, že si počká, až dodržíš slib dle tvého dopisu a sám odejdeš a pokud bys neodešel, bylo mi řečeno, že by tě stejně jednou pro vždy vyhodili!

Přeji hezký zbytek dne!
Martin Bacík m.bacik@email.cz

Žádné komentáře: