sobota 28. února 2009

Banánový chazarstán a gojové tleskají, konzumují debilizují !

Jenom čti , už ani nepřemýšlej, ono je to stejně k hovnu !


Už je to tady aneb konec železnice v ČR!

Není to tak dlouho ( asi 1, - 1,5 roku ), co se v ČR začaly objevovat informace o ,,liberalizaci" ( chápej: zplundrování ) české železnice...a už je to tady, přesnější informace ještě zjistím, ale dnes velmi brzo ráno jsem shlédl v TV informaci, že česká vláda povolila a začíná pomalu ,,liberalizovat" českou železnici, první ,,vlaštovky" už jsou na světě, jak by jistě podotknul Jiří Sovák ( film: Marečku, podejte mi pero )!

Jsme totiž naivní, jestli si myslíme, že naši vládu zajímá nějaká prosperita českého státu a že tak alespoň bude liberalizovat dráhu ve smyslu: většinu železniční cesty bude obsluhovat i nadále ČD a na některých krajských cestách, které už ČD nechtějí obsluhovat, mohou tyto odkoupit kraje v domluvě s obcemi...tyto subjekty by založili společnost, nakoupili by železniční vozy a mohli by dané cesty, opuštěné ČD, začít dobře, kvalitně a snad i levněji provozovat...!

Ech, ,,chyba lávky", stát ( kraje ) se totiž rozhodl, že dané železniční úseky umožní provozovat zahraničním podnikům, a tak se také stalo, bohužel. Teď už na mnohých trasách v Libereckém kraji poskytuje servis německý podnik DB ( Deutsche Bahn ), který, pochopitelně, servis poskytuje německými železničními vagóny a lokomotivami.

Takže na českém území už neoperují jen státní rozkradené ČD, ale i zahraniční majitel, který si teď jistě mne ruce! Cestující jsou spokojeni, mohou dále cestovat vlakem, no a co na tom, že se prohánějí v německých vagónech a že výnosy z provozu vesele poputují do Německa ! ZATÍM ,,uspokojivou" informací pro nás může být fakt, že se do Německa neprodává i železniční cesta ( chápej: koleje aj. ), ...ZATÍM !!!

Takže jestli za pár měsíců uvidíte se po našem území prohánět vlakovou soupravu od nějakého německého či rakouského podniku či snad i nádražní štíty v německém jazyce, nedivte se, jsme přeci v ČR.

P.S. Nevím, jak jsme na tom v porovnání se světem, ale jedno vím jistě, že v rámci Evropy ( od Ruska po portugalskou dráhu konče ) jsme se stali prvním evropským státem, na jehož železničním území operuje cizí zahraniční firma! Protože pokud mi je známo, všude jinde železniční cesty spravují místní státní podniky či na zbytku se podílí místní soukromé firmy.


Martin Bacík m.bacik@email.cz

Žádné komentáře: