sobota 7. března 2009

Českým nacionalistům nějako ruply nervy

Kluci od ideového dobytka hodného Vlajkařů, gajdovců a stříbrńáků se toho ani moc čekat nedá.
Já jsem jenom zvědav, zda to,co jste zveřejnili vydrží déle než to co je tam ode mne !
A teď pozor - udělali jste jednu chybu a to velice zásadní. Sice jste mne obvinili z antisemitismu,ale přitom jste se ukázali jako pravá rasistická a šovinistická prasata.
Čekal bych, še se podepíšete alespoň svými jmény- Bacíku, Kopale, Nonemane a někteří další !
Rozehráli jste hru, která Vás může popálit dobytek, jako jste Vy !
A s tím srovnáváním ala protektorát bych byl opatrný- mne nemá v merku OBOZ či BIS za kšefty z CD naci hudbou, prodej Steier obleky,praní špinavých peněz, krádeže ze stranických pokladen, rasových útoků, tajnému se scházení s policisty majíce na starosti fotbalové hooligans atd.
To to nedám na web Spol.MZ,ale pošlu správci webu a on už si pořádek udělá!
7.3.2009 21:01:06 - Důkazy o Vránovijsou na webu neonacistického Národního odporu a na jeho blogu, za který by kohokoliv jiného už dávno odvedli v klepetech. Ale ono I NA TUTO KREATURU DOJDE.

7.3.2009 20:54:43 - Martin B.
Vrána je také známý antisemita, ač sám je židovského původu.
7.3.2009 20:52:10 - Fanny
Ano, vím o koho jde. Ten Vrána je politický turista, neonacista, defraudant a alkoholik.

7.3.2009 20:50:32 - Bijec neonacistů a zejména přisěvatele NO Jaroslavava Vrány

Varování před Vránou Deklasovaných živlů s bídnou znalostí českého jazyka, tendencí k sebeprosazování a se zálibou v psaní pamfletů, pomlouvačných dopisů a sprostých udání u nás nebylo nikdy nouze. Dobře je známe z období německé okupace a tzv. Protektorátu Čechy a Morava. I v dnešní době mají své pokračovatele. Jedním z nich je jistý Jaroslav Vrána toho času z Kolína. Předlistopadový příslušník ozbrojených sborů a absolvent speciálního vojenského zpravodajského výcviku. V Havlově éře pracoval u Hradní stráže.
Co tam tento „urostlý junák“ dělal? Polittruka, kuchaře?Tento údajně vyléčený alkoholik a častý obyvatel psychiatrických léčeben známý bitím vlastní manželky si bere na mušku české vlastence, které haní a pomlouvá.
Naopak velebí sudetské Němce, cikány, Vietnamce a bývalé komunisty. Ve svých zvrácených snahách se neváhá zaštiťovat jmény (někdy i zemřelými) významných exilových osobností. Když byl s těmito zvratky (po obsahové i formální stránce) vyhnán z takřka všech českých webů a diskusních fór, snaží se své plky udat alespoň u slovenských nacionalistů a na amerických serverech. Komické je, že tato kreatura se prohlašuje coby novodobý Jára Cimrman za duchovního otce všeho od příchodu Praotce Čecha až po dnešek. Není vyloučeno, že se jedná o provokatéra nebo policejního konfidenta.

Vy kluci pitomí - řečeno se Švejkem - jste udělali fatální chybu. Ono naše kočkování, které v zásadě vždy skončilo jakousi formou vyhrožování a v podstatě nikoho nezajímalo se Vaším debilizujícím aktem považovaným z Vaší strany za akt hrdinství se bohužel přeneslo za web člověka, který vyslovil přání být presidentem této země. Jeho dvorní spiritus agents jistý ing. Šlouf má moc dlouhé prsty . To Vám asi při Vašem mentálním zatmění uniklo. Mne tak maximálně smáznou z toho webu, čímž v zásadě vyhoví moji žádosti.

Nejsem si jist, zda zjiš´tování IP adres u Vás bude trvat tak dlouho, jako ztotožńování IP , ze které byl dne 17.10.08 poničen můj e-mail.
Jinak začínám být ve střehu a Bože chraň, že by se muselo střílet !

20 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Skončil si havrane.

Anonymní řekl(a)...

PRAVDA VÍTĚZÍ!

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Hele do ráno toho asi přijde spousta. To co mi blbe sděluješ, to už jsem slyšel tolikrát, že bych se musel bát vlastního stínu.
Zaplaťte si raději audity,připravujte se na volby, at si s Vámi volič zase nevytře prdel jako mockrát před tím, udělejte si pořádek ve svých manželských postelích a aspoň si něco přečtěte, než budete zase hulákat NNN nebo RSN a buď Vás zbije policie nebo anarchisti.
Peníze už nepůjčuji - to specielně pro Kopala a Bacika, jinak jsem přiměřeně ve střehu a ten dáreček z Truhlářské kdyby se opravdu něco stalo, tak a´t místo železa nosí rohlík! Noční Praha je opravdu velice nebezpečná!

Anonymní řekl(a)...

Konečně se veřejnost dozvěděla pravdu a agent Vrána si bude muset najít nové publikum, ale jen do doby než ho zase prohlédnou.

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Myslím hňupe, že se mýlíš jako vždy , když oslové jako ty začnou něco v politice podnikat.
Původní forma hesla je Pravda Páně vítězí, tebou používaná variace je stejným nesmyslem, jako Naším programem je Tábor!
Jinak už Ti roste knírek? holínky jsou určitě napucovány a pozor, až budeš mít zase pěnu u huby a oči na vrch hlavy, a´t se neposlintáš a bulvy Ti neopustí oční důlky!

Anonymní řekl(a)...

Každý není jako vy obdivovatelem Hitlera, ono se stačí podívat na prezidentskou vlajku a hned je jasné.

Anonymní řekl(a)...

Boží mlýny melou pomalu, ale jistě.

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Už jsi blbě viděl,aby alkoholik a psychicky nemocný člověk byl agentem. Víš jaké to je zpravodajské riziko, jestli jsi ten pojem někdy slyšel ?
Jsem možná mírně paranoidní,ale ty jsi přímo ukázkou blba, který kromě snahy zastavit rozjetý vlak /který ho může kromě jiného přejet/ těžko něčeho docílí........
Opakuji znovu, jak myslíš, že tam dlouho ten Váš blábol vydrží ...a to už se vůbec nezajímám o to, zda to někomu ze Spol. MZ trochu nepodráždí trpělivost...jinak Mz si také rád cůcne, v představenstvu jeho Spol sedí člověk s pozitivní lustrací, který si jenom s StB hrál a ty ostatní dedukce jsou k smíchu.
Mezi námi blbe- viděl jsi po předání moci politruka, říkalo se jim osvětoví důstojníci a kromě systematizovaných míst nebyli v zásadě zřízeni. Občas docházel do kasárem po roce 1990 kněz či farář.

Anonymní řekl(a)...

Společnost Tě vyloučí a to exemplárně. Přispěvatel webu NO, to už je silná káva! Nezapomněl si, že to byl právě Miloš Zeman, kdo chtěl postavit hnutí Skinheads mimo zákon.

Anonymní řekl(a)...

Pokud si to ještě nepochopil, tak nyní si na tebe posvítí. A uvidíme, co všechno vyplave na povrch. To je teprve začátek...

Jaroslav Kronus řekl(a)...

zase se mýlíš blbe. To přísloví zní: Boží mlýny melou pomalu ale jistě, Pán Bůh sice nedává vizitku každý den, ale v úhrnnu nezůstává nic dlužen !
Slyšíš to poprvé, já myslím že dementi jako ty toho ještě neslyšeli kromě hulákání na náměstí a psaní deovních noticek a adresu současného presidenta, když najednou prozřeli z uctívání bin Ládena a velebení nqacismu, že pane Kopal !
už se těším na přestupkové řízení v kolíně !

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Vy jste opravdu bandou kretenů. Kdyby jste alespoň četli pořádně moje příspěvky na tomto webu, tak zjistíte, že členem nejsem - logicky dovozeno ---nelze vyloučit.Lze jenom mi dát ban a ani to nebude nutné, protože jsem sám požádal o vymazání mých příspěvků a byl jsem požádán o ssetrvání a tomu jsem pouze vyhověl.
Kopale, ono jedna věc je si dát mikrofon do prdele a řečnit pře tobě podobnými a druhá věc je analyzovat.
Jedna věc je chrápat na vrátnici či být komparsistou z povolání, mít dumpingovou cenu za bydlení a snažit se někomu vyrovnat a včera to byl Skácel, potom Tomeš a dnes je to Haslingerová. Pochop, budeš neustále pro ně jenom užitečný idiot,potom tě odkopnou jako to udělal Skácel ............a druhá věc je zaplatit každý měsíc nájem , vyřídit povinnostivšedního dne a nebát se podívat mocným do očích s výrazem, že je máš u prdele!
Ty se bojíš vlastního stínu, ale já nejse odpovědný za to, že ti párkrát propláchli oči anarchisté coby excelentnímu náckovi !
A s tím vlastenčením to nepřeháněj,takovách je.........
A kdyby jste náhodu ještě něco hledali, tak mám velice dobře schovanou korespondenci s jistým Bacikem, jehož úloha při falšování KL v roce 2006 je docela zajímavá!

Anonymní řekl(a)...

Pane Vráno, ani v moment, kdy jste dohrál a jste odhalen, nemůžete skončit s lhaním a obviňováním druhých? Co se podívat pravdě do očí a přiznat se ke svým hříchům?

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Já k tomu nemám co dodat a ač spirituálně helenista, dnes se pomodlím za klid duše Bacika a Kopala.
Myslím, že Bacik tomu dal opravdu korunu a já jsem orgánům činným v trestním řízení k dispozici.
Mám pocit, že paní Volfová to asi tak nenechá a mládenci, udělali jste hroznou chybu, že jste šli tímto směrem.
Ale Vy prostě myslíte, že to světélko nakonci tunelu je jeho konec, bohužel, to je protijeoducí vlak.
Tím pro dešek končím a zítra budu pracovat kromě obligatorního úklidu a venčení psa na materii o deratizaci národního hnutí......

Anonymní řekl(a)...

Jste členem vedení Národního odporu?

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Poslušně hlásím, že nemohu býti členem něčeho, co právně neexistuje. Prosím lustrační či vyšetřující orgán podobný tvarem i náplní pánskému přirození,aby lépe či zřetelněji formuloval !

Anonymní řekl(a)...

Trpíš Vráno schizofrenií nebo bludy?

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Narodil jsem se v roce 1912. Již v mládí jsem se aktivně zajímal o politiku. Sledoval jsem jako malý kluk akvitity Národního hnutí.
V roce 1930 jsem vstoupil do NOF a pro naprosto diletanskou politiku gen Gajdy jsem v roce 1934 se stal členem Vlajky dr. Vrzalíka.
V roce 1938 jsem vstoupil do ČTNS a během okupace jsem spolupracoval se Zelenými hákovými kříži,během války jsem se stal konfidentem SD - oddělením pracujícím proti Vlajce.
V roce 1945 jsem byl krátce internován a komunisty mi byla nabídnuta práce pro StB. Velice aktivně jsem se podílel na vylikvidování sude´táků a v únoru 1948 jsem byl zmocněncem pozdějšího gen,Pavla jako člen ústředí LM.
V padesátých letech jsem likvidoval třídního nepřítele a hlavně se podílel na kolektivizaci.
V roce 1968 po mne šla GP,ale vstupem vojsk VS bylo vš smeteno ze stolu.
Stal jsem se funkcionářem Svazu bojovníků proti fašismu a podílel se aktivně na výchově mladé generace.
V roce 1989 jsem cítil změnu společenských poměrů a podpořil OF.
Po sametové revoluci jsem se v rámci svých možností podílel na práci Klubů českého pohraničí,spolupracoval s Janem Kopalem ve Špíglu a jako starý muž dnes plně podporuji politiku dělnické strany pan Vandase.
Čest práci,Vítězstí zdar, NNN, Zdar bratři, Na stráž - at si každý vybere po svém !

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Slušně ti debile dávám informaci, co jsi o Tobě myslím..........

Anonymní řekl(a)...

Je na webu, co si asi pomyslí tvoje kamarádka Volfová?