sobota 25. dubna 2009

Hnědo-fialový, to je zatím unikát u českých naci/onalistů/

O česko-německých kostlivcích ve skříni
April 24th, 2009 · Diskuze (27 Comments)

Napsal: Ladislav Malý

Říká se, že si každý národ během své existence „pořídí“ do skříně nějakého toho kostlivce. Podle tohoto rčení má náš národ kostlivců plnou skříň, a vyžaduje velkou námahu dveře skříně zavřít - tak zaneřáděné máme národní svědomí. Mám na mysli jen ty hříchy z dvacátého století: rozbití Rakouska za pomoci sionistů, stržení Mariánského sloupu v Praze na Staroměstském náměstí, macešská národnostní politika vůči menšinám v nové republice, poklonkování levičácké kultuře, paktování se Sovětským svazem; potom po druhé světové válce tzv. Košický vládní program, justiční vražda Mons. Josefa Tisa, extrémní levičáctví zvýrazněné bezhlavým znárodňováním a hlavně Benešovy dekrety, mající platnost zákonů, na jejichž podkladě byla s několika málo kily zavazadel vyhnána ze svého domova, z Československa, německá menšina, žijící s námi společně více než osm set let v jednom státě.
Jednalo se zhruba o tři milióny obyvatel. Při tomto zločinném, do nebes volajícím nemravném činu se na území našeho pohraničí odehrávaly zvěrstva, kterých se s velkou chutí zúčastnili tzv. čeští partyzáni a členové tzv. revolučních gard. Připomeňme jen město Postoloprty, kde byli ve sklepích zámku mučeni a vražděni místní němečtí obyvatelé, Ústí nad Labem, kde zase byli civilní obyvatelé města německé národnosti shazováni do Labe a po nich pak stříleno, Teplice, Bílina aj. Nebylo v pohraničí města nebo vesnice, kde by vyhánění našich spoluobčanů z jejich domovů nebylo provázeno násilnostmi či krádežemi. Brutalita vyhánění našich spoluobčanů německé národnosti z jejich domova, na jehož provádění měl bezprostřední vliv a dal mu podnět president „budovatel“ Beneš, později udala směr našim bolševikům, jak se vyrovnat „s buržoazními elementy“. Jinak řečeno: tzv. dekrety presidenta Beneše otevřely stavidla k bezprávnímu stavu v republice; pak už zločiny dennodenně prováděné Čechy na Češích tak lidem zdomácněly a zevšedněly, že dokonce za čtyřicet let poté, např. nejsou kompetentní orgány, verbálně ohánějící se demokracií a spravedlností, vrátit bolševiky ukradený majetek katolické Církvi. A nikomu to nevadí, národ k tomu mlčí. Pro vytažení kostlivce ze skříně, pojmenovat a poukázat na zločiny prováděné na bezbranných civilistech, je třeba se vrátit bezprostředně do časů po druhé světové válce – tam najdeme kořeny současného zla.
Proto mě velice potěšilo – upřímně řečeno: nedoufal jsem, že se toho už vůbec dočkám – když jsem mohl číst na webových stránkách Odpor.org přijatou Úmluvu mezi českými členy této zájmové organizace mladých lidí s jejich německými kolegy. Nedoufal jsem, že se ještě najde skupina českých obyvatel, kteří se chtějí prokousat minulostí, a nejenom poznat zločinné chování svých předků, ale mít snahu po nápravě křivd z minulosti. Domníval jsem se, že brutalita mocných, vulgarita a celkové zhrubnutí života, ztráta občanských svobod obyvatelstva, zejména mládeži neustálé vymývání mozků nejdříve ze strany bolševických médií a dnes sionisty, že toto všechno v našem národě udělalo své. V současnosti, v době dvacátého výročí sionistického podvodu na obyvatelstvo Československa, policejním zastrašováním obyvatelstva ve spojení mediální masáží ze strany sionistů a zednářů, mající za cíl vtěsnat evropskou bílou rasu - včetně našeho národa - do svěrací kazajky tzv. lidských práv a za neustálého aplikování jedu do národního těla v podobě multikulturalismu a multietnicity – nuže, domníval jsem se, že „práce“ nepřátel Světla je dokonalá, že se nikdo už nenajde, koho by zajímali události v poválečném českém pohraničí. Ale kdesi v hlubinném prostředí národní duše se ukládají paměťové geny kolektivně prožitých událostí, které pak jednoho dne, třeba za několik generací, nezadržitelně vytrysknou na povrch lidského vědomí a s překvapením všech, hlásí se k životu. Je to důkaz, že nic není zapomenuto a nikdo není zapomenut. Že se taková skupina mladých lidí našla, že chce znát příběh na dřeň vydrancovaného, zdevastovaného a vykastrovaného českého pohraničí, a nejen to: chce na světlo Boží přivést pro mnohé už nenávratně ubitou spravedlnost, svíjející se kdesi v temném koutě lidského zapomnění, nikým nepovšimnuta a každým pohrdána – za to je třeba těmto lidem vzdát dík, neboť oni jsou první organisovaná skupina, která volá po pravdě.
Úmluva mezi českými a německými „kamarády ve zbrani“ je nepochybně jasně pozitivní, zejména její volání po nápravě křivd z více jak šedesátileté minulosti. Nicméně Úmluva má – podle mého názoru – jisté nedostatečnosti. Abych byl konkrétní: k tomu, aby byly tzv.dekrety Beneše učiněny nulitními, by byl nutný souhlas právě i těch v Úmluvě zmíněných spojeneckých velmocí. Myslím ale, že oni by s tím neměly příliš práce - o tuto malou zemi, kdesi v Evropě, nikdy upřímný zájem neměly. Největší problém je v samotném českém národě. Říká se, a právem, že problém je česko-český, nikoliv česko-německý.
Z naší strany by bylo třeba vydat zvláštní zákon – řekněme omluvný zákon – jimž by se zrušily tzv. dekrety a vyjádřila by se lítost nad barbarským vyhnáním z domova a zbavení vlasti našich německých spoluobčanů a současně řešení jejich odškodnění. Správně Úmluva říká, že by se měl na konfliktní situace vytvořit restituční fond při řešení majetkoprávních vztahů, a těch by nebylo málo. Rovněž je třeba vydat z naší strany zákonné opatření, aby vyhnaní občané a jejich potomci měli možnost získat vedle pasu německého i cestovní pas český, tedy zavést pro ně českou státní příslušnost. Samozřejmě s možností návratu a vše na dobrovolné bázi. Později, jak by se pohraniční oblasti zalidňovaly německým obyvatelstvem – i když jsem k tomu dost skeptický – vytvořit autonomní území Sudety. Jako akt znamenající opravdovost a upřímnost naší vlády by bylo zahájení jednání rovnou s vyhnanými Němci, v současnosti to znamená jednat se Sudetoněmeckým krajanským sdružením.
Z německé strany bych ovšem očekával rovněž jakési Spolkovým sněmem vydané zákonné ustanovení, v němž by německá strana vyjádřila lítost nad násilně prosazenou Mnichovskou dohodou. A také vyjádření, že to byly právě oni, Němci, tenkrát ovládaní nacionálním socialismem, kteří tuto Mnichovskou dohodu roztrhali jako cár papíru okupováním Česko – Slovenska. Tímto násilným aktem – okupací - způsobili našemu národu rovněž nezměrné utrpení, které zaplatilo životem mnoho desítek tisíc českých vlastenců. Zákony jsou jedna věc, ale teprve život by ukázal při jejich postupném naplňování, jak doopravdy oba dva národní celky smýšlí. Proto nemohu souhlasit s bodem 3 v čl.B Úmluvy, že: „… záměrně stavíme na tradici Německé říše a spojenců říše…“ Neříká se, jaká že to je ona říše: před rokem 1914, či z roku 1937 nebo snad z roku 1944?
Tradice českého národa je neodmyslitelná se společným životem našich německých spoluobčanů. Jsou stejné rasy, mají stejnou kulturu, stejné náboženství, stejné cítění k spravedlnosti a pravdě, máme společnou historii prožitou v dobrém i zlém. Český národ spolu s německou menšinou patřily do Böhmisches Königreich – Českého království (slovo Böhmisch, Böhmen předikuje dva národní rovnoprávné celky žijící na společném území Bohemie), a toto království vždycky tíhlo svou přirozenou mentalitou a katolicismem do podunajské říše. Ostatně kulturní a historické památky v Sudetech po vyhnaných Němcích svědčí o jejich katolické zbožnosti a příchylnosti k latinské kultuře. Chvilkové poblouznění nesmyslnou ideologií nás nemělo rozdělit. Že se tak po válce stalo, je rovněž zaviněno chvilkovým poblouzněním zejména českých politiků.
V letech padesátých, v době tuhého bolševického režimu v Československu, se ve Spojených státech z řad českých exulantů zřídilo Křesťansko demokratické hnutí, politická strana, kterou založili čeští intelektuálové; předsedou byl Ladislav Lobkovic, dále zde najdeme prof. J. Kalvodu, Dr. Oldřicha Oberlanda, Karla Hrudu, ing. Vl. Novotného a mnoho jiných. Zajímavý je pro nás bod č. 12 jejich „Programových cílů KDH“. Praví se v něm: „KDH odmítá jakoukoliv kolektivní odpovědnost českého národa na zločinech vůči německému obyvatelstvu v r. 1945 a za jediného viníka označuje tehdejší vládu Národní fronty. Němci vyhnaní hanebným a nelidským způsobem z Čech, Moravy a Slezska mají své historické a lidské právo na návrat do společné vlasti; mají rovněž právo na veškerou pomoc v jejich rekonstrukčním díle: musí jim být zajištěn národnostní statut účinně zaručující rovnoprávnost s českými obyvateli a nerušený vývoj kulturní a národní.“ - New York, červen 1954. Tolik KDH v exilu před pětapadesáti lety. K tomu není co dodávat.
Důležité je, že se úkolu vytvořit podmínky pro urovnání česko-německých vztahů ujala mladá generace – to je předpoklad, že do budoucna nic není ztraceno




vrana jaroslav
antispam("118,114,97,110,97,50,48,55,55,64,115,101,122,110,97,109,46,99,122");

19:39:33 20.04.2009
ad rem ? Budiž.Jistý L.M. kovaný weby či novinami těch,kteří také drží v ruce kříž - akorát na jeho koncích trochu pokřivený vzýva Kampf mit Krist Kreuz.Ačkoliv pouhý laik vnímá slovo catolico jako obecný,v širším smyslu všeobjímající.Trochu mi vše uvedené nekoresponduje s in concreto návrhy zavést průkazy s rasovým původem a zřízením lokalit pro bydlení.Pokusím se zjistit u běžného katolického duchovního či řádové sestry, zda by v takových to podmínkách prováděla katechezi, misii či evangelizaci.Bůh s Vámi pánové!
Ladislav Malý
antispam("108,97,100,109,97,108,121,64,99,101,110,116,114,117,109");

09:58:08 20.04.2009
Celý víkend jsem byl mimo Prahu, a tu s údivem sleduji, jak na různých webstránkách profláknutý J.V. opět plive nenávistné chrchle, tentokráte to zkouší zde. Kdybyste pozorněji, p.Vráno, sledoval mé působení v jisté pol.straně, zjistil byste, že moje názory jsou stále stejné, že je nemusím měnit. A ještě něco: ať napíšete cokoliv, nebudu na Vás reagovat, Vy se unavíte... A totéž doporučuji přátelům, za jejichž zastání mnohokrát děkuji a jsem dlužníkem.
Vrána Jaroslav
antispam("118,114,97,110,97,50,48,55,55,64,115,101,122,110,97,109,46,99,122");

17:14:20 19.04.2009
Věřím pane Semíne, že jste nepřehlédl moji poznámku o tom že považuji tento web za jistou klenotnici myšlenek a v životě bych si nedovolil vstoupit do diskuse lidí, kteří jsou zasvěcení v tématech, o kterých vím mlhavě či je zatím jenom laicky studuji.Budu respektovat, to co jste nařídil, aniž bych cokoliv měnil na tom, co jsem napsal.Jsem též zvědav, jak se Vám bude dařit mezi těmi, kteří tak rádi upřednosťnují dikci Starého zákona a vy přeci alespoň do nedávna jste psla v jiném duchu.Já jsem dokonce věci v nadsázce nazval tak, že velice rychle se rozkmotříte s těmi již uvedenými, až první izraelské letadlo vzlétne nad Persii.
Michal Semín
14:13:03 19.04.2009
Prosím Jaroslava Vránu, případně i jiné účastníky diskusí, aby se vyjadřovali k tématu, danému článkem, nikoli k osobám, navíc takto mlhavě. není mi znám jediný důvod, proč by Ladislav Malý nemohl přispívat do těchto diskusí. Je-li jeho příspěvek k věci, pak jsem jenom rád, že je zveřejněn. Myslím, že p. Vránovi by také nebylo příjemné, kdyby se tu diskutovaly záležitosti jeho života, které z daným článkem nijak nesouvisejí. Další příspěvky v tomto duchu budu systematicky mazat.
Vrána Jaroslav
antispam("118,114,97,110,97,50,48,55,55,64,115,101,122,110,97,109,46,99,122");

20:15:42 18.04.2009
Psal jsem mgr., nikoliv dr. Malý. To že pane prof. nejste příbuzní já vím.Natolik znám situaci u integrálních katolíků, abych vznášel -napsal, to co jsem napsal.Mám ačkoliv nejsem ani matrikovaný, ni praktikující v žádné konfesi téměř celou Vaši bibliografii.Mne jenom překvapuje, že mezi fialovými se opět objeví do nedávna hnědý, který když zjistil, že u nich je větší cesta k maléru než u plagiátu fialových / kteří mezi tím vzali draka k tmavěmodrým a zůstala po nich akorát spouš´t/a opět jde touto cestou.Já tuto stránku považuji za jistou exkluzivitu a nedovolil bych si na ni vstoupit, kdyby pan mgr. Malý opět zde neperlil a přitom to není tak dávno, kdy jakoby zapomněl na Encykliku z roku 1937..............
Michal Kretschmer
antispam("109,46,107,114,101,116,115,99,104,109,101,114,64,118,111,108,110,121,46,99,122");

20:04:50 18.04.2009
Pane Vráno, napadání pana Ladislava Malého, vlastně zcela nekonkrétně je od Vás ošklivé. Já ho znám, nemusím s ním ve všem souhlasit, ale to, co zde napsal, je v pořádku a já to i podpořil odkazem na citát z žalmu.Máte-li nějaké argumenty, tak prosím ad rem, ne ad hominem.
Radomír Malý
antispam("109,97,108,121,64,116,102,46,106,99,117,46,99,122");

14:21:50 18.04.2009
Pane Vrána, můžete být konkrétnější? Upozorňuji, že Láďa Malý, s nímž se osobně znám, není mým příbuzným, jde o pouhou shodu jmen, ale mě vždycky popuzují nějaké nekonkrétní narážky, které vytvářejí o druhém nepěkný dojem - ale přitom nikdo neví, o co se vlastně jedná. Jde o jistý druh nactiutrhání, promiňte mi ten výraz. Buďte proto tak laskav a buď své výroky konkretizujte nebo se omluvte.
Vrána Jaroslav
antispam("118,114,97,110,97,48,50,48,55,55,64,115,101,122,110,97,109,46,99,122");

00:05:25 18.04.2009
Trochu mne udivuje, že v tomto adedemickému diskursu figuruje i mgr. malý l, muž ,který chtěl léčit hnědáky..........
Michal Kretschmer
antispam("109,46,107,114,101,116,115,99,104,109,101,114,64,118,111,108,110,121,46,99,122");

18:00:21 17.04.2009
Ad L. Malý: Ano, Žalm 149,6-8 (dle Hejčlova překladu): "Chvalozpěvy Boží ať mají v hrdlech a meče dvojsečné ve svých rukou: trest aby vykonali na pohanech, národy by pokárali, aby spoutali řetězy jejich krále a jejich velmože železnými pouty."
Michal Kretschmer
antispam("109,46,107,114,101,116,115,99,104,109,101,114,64,118,111,108,110,121,46,99,122");

13:01:47 17.04.2009
Ad L. Malý: Ano, Žalm 149,6-8 (dle Hejčlova překladu): "Chvalozpěvy Boží ať mají v hrdlech a meče dvojsečné ve svých rukou: trest aby vykonali na pohanech, národy by pokárali, aby spoutali řetězy jejich krále a jejich velmože železnými pouty."
Ladislav Malý
antispam("108,97,100,109,97,108,121,64,99,101,110,116,114,117,109,46,99,122");

18:23:25 16.04.2009
Jsem toho názoru, že Bůh dovolil pro naši zkoušku, aby ďábel na zemi vládl, aby vládl mezi lidmi. Proto je na nás, abchom ďábla rozpoznali a proti němu bojovali - především sami v sobě. Katolík má mít v jedné ruce kříž a v druhé meč! A protože si katolíci nechali onen meč z ruky vyrazit, krčí se v koutku a spoléhají jenom na modlitbu, bez které by byl život neměl naplnění, leč bez meče jsme jako bezzubé stádo.
Radomír Malý
antispam("109,97,108,121,64,116,102,46,106,99,117,46,99,122");

08:27:35 15.04.2009
Svět byl Bohem stvořen jako dobrý, neboť Bůh může tvořit jen dobré a dokonalé. Jenže podle katolického katechismu a také podle listu sv. Pavla Římanům člověk svým hříchem strhl s sebou i tento stvořený svět ke zlému, takže se zde vyskytuje kromě dobra i zlo, ať už fyzické nebo mravní. Člověk i svět jsou vystaveni částečné moci zlého ducha. Jenže Bůh může i toto zlo, které má svůj původ ne v Něm, ale ve svobodné vůli padlých andělů a lidí, použít nakonec k dobru, jak jsme opět letos slyšeli při zpěvu velikonočního Exultet krásnou Augustinovu větu "Ó beata culpa...." - tedy "Ó, šťastná vino, skrze kterou přišel Vykupitel tak velký a vznešený!"

Není to zas tak dávno, když si jistý Mgr. Malý na mnoha webech stěžoval, že má na krku § proto, že dle jeho soudu neškodně spolupracuje s hnědáky. Poté také jedním dechem tvrdil, že on coby katolík je chtěl jenom "léčit" svým pohledem na svět a dát DS u níž byl vrcholným představitelem image strany nacionální, nikoliv nacistické.

Mnohokrát jsem dal na jevo podrdání myšlenkovým potenciálem tzv. nacionalistů. Lapidárně jeden vůl vedle druhého a je šumák, zda křepčí kolem panenkyMarie či hákového kříže.

Mgr. Malý svého času velice dobře vycítil, že být ve vleku dalšího blba jménem F.Červenka a jeho směšného PaSu je ztrátou času. Bohužel už se jaksi spletl v orientaci své další cesty a namířil si to jenom k dalším pitomcům, ale i nebezpečným fanatikům z DS. Nakonec i mistr tesařse utne a otec Ježíše Krista byl také tesařem, ale jenom vůl udělá stejnou chybu dvakrát.

Já jsem schválně překopíroval poslední dílko tohoto Mgr / a můžete třeba číst magora, já to klidně podepíši/ , které sesmolil pro web Altermedia.
Ono místo žvanění o lásce k Bohu by tento katolický pitomec měl říci jasně, že požaduje pro Cikány rezervace a vyznačení jejich původu k dokladu totožnosti. Vše ostatní , co se mu rodí v hlavě se můžeme jenom domnívat ..............

Zase abych mu nekřivdil úplně. Jeho myšlenkové stereotypy přetavené do politických postulací jsou jenom tvrdší analogií projektu WASP a ničím jiným, než projektem či sněním o bílé Evropě. Nakonec bych jenom upozornil, že v jistých subtilnostech lze shledat podobná teroretický východiska mezi arijským nacionálním socialismem a protestanským projektem mýthu bílého muže.

Bohužel já musím jenom konstatovat, že Mgr. Malý se dopouští recidividní chyby .Tato jako u vesměs všech nacionálních organizací znehodnotí snažení ve formně vylití dítěte i s vaničkou . Poté již není problém pro meinstraimovéá média tyto nápady i s jejich protagonisty zdehonestovat a oni si nakonecsami naběhnou na vidle ................

Jako stoupenec odkazu historického díla prof. Kalvody respektuji názor vyslovený exilovám KDH na adresu bývalých českých Němců a jsem plně v opozici proti retribuční spravedlnosti v podání Beneše a jeho zednářského ministra spravedlnosti Stránského . Nelze než souhlasit s pojmenováním příčin nástupu českého šovinistického nearijského národního socialismu , který v ruku v ruce českými pro-sovětskými bolševiky připravil cestu k letum nesvobody 1948-89.

Já se tak trochu vrátím k legendární přednášce M.Dolejšího z klubu Ferdinanta de Este. Ona je jedním z mála vydaných materií úvah tohoto muže, který jasně a srozumitelně řekl, jak a kam se věci budou ubírat. To že tento muž je téměř zapomenut či spíše občas vzpomenut utilitárně v podobě konjukturálního výronu je jenom smutnou skutečností a zároveň konstantou kretenismu českého nacionálního myšlení.

Tento muž kromě jiného konstatoval, že Češi mají čtyři historické nepřátele - tj. němce, Boha, katolickou církev a rytířstvo. Toto musí logicky rezonovat v českém historickém kolektivním vědomí, které se přměňuje spíše v bezvědomí všeho druhu.

Pan magister jaksi přehlédl, že jim a adorovanou smlouvu podepsali stoupenci historického pangeramanismu a jejich český klon. Tento klon ale jaksi nemá ukotvení v historické tradici svatováclavské a dějiném pojetí Pekařově/ který se zove katolickým nacionalistou/,ale pouze ve velice špatném a chybném výkladu již uvedené tradice k německému císaři jeho epochy.

Vytváření fondů, zrušení tzv. Benešových dekretů, prohlášení neplatnosti mnichovské dohody neplatné od samého počátku atd. je pouze projevem když ne přímo hlouposti, tak hluboké neznalosti právních a historických souvislostí jím uváděných pojmů.

Jenom pro příklad uvedu, že Mnichovská dohoda byla pouze naplněním přání dr. Beneše v tom smyslu, že když v roce 1925 byl pozvám do Locarna /kde se řešila problematika hranic Německa po roce 1918, tak on odmítl s tím, že hranice ČSR budou jenom řešit velmoci, se kterými je ČSR ve smluvním vztahu. Dohoda z roku 1938 je pouze § naplněním jeho přání !
Podobnou cestu navrhoval již v roce 1990 jistý bývalý židovský modrokošiláč Mandler. On i jeho DI byla i samotným Havlem smetena s politické scény, protože narušovala přípravu československo-německého dialogu , jehož základy připravil už v tezích v roce 1985 pozdější ministr zahraničí jiří Diensbier. Po historické linii podobně vystupoval exilový historik doc. Mlynarik. K věcem se velice fundovaně vyslovil neprávem opomíjený historik prof. Tesař.

Pan Malý by mohl vědět, že mnohem závažnějším pramenem pro diskusi je česko-německá deklarace z roku 1951 podepsaná tehdejším předsedou ČNV gen. Prchalou a představiteli odsunutých a vyhnaných bývalých českých Němců , mezi kterými byl i legendární Logen von Auen.

Nemám důvod z mnoha příčin šetřit pana Mgr. Malého . Přesto musím uznat, že jeho příspěvek patří k těm odvážnějším. Je ale celý znehodnocen celkovým pojetím spočívajícím ve spletení mnoha neosuvisejících historických skutečností, naprosto neakceptovatelných východisek a hlavně rasového pojetí ve smyslu Češi a Němci , historičtí spojenci pro budování bílé/rozuměj možná i arijské / Evropy !

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Známému publicistovi mgr. L. Malému je třeba přiznat schopnost rozvířit hladinu každé diskuse, kde najde pro své názory jak fanatické bigotní apologety, tak i zasvěcenější odpůrce. Četnost komentářů v Altermediích nezřídka překračuje počet 50. Svými eseji obohacuje pravidelně katolické tiskoviny, Dělnické listy, NTA, NO a jiná ideově zpřízněná media. Nemá smyslu rozebírat téze pana Malého, racionální vyvracení jeho bludů je mařením času.Přesto si neodpustím, abych aspoň k jeho seznamu kostlivců v naší národní almaře nepřidal několik poznatků. Pokud p. mgr. považuje popravu dr. Jozefa Tisa za justiční vraždu, nijak mu jeho názor nevyvracím. Ale tohoto kostlivce (pokud vůbec) musí přičíst na vrub národa slovenského, obžaloba, senát a obhájci byli bez výjimky Slováci. Odsouzen a popraven byl v Bratislavě. Češi si myjí ruce jako Pilát Pontský...
O zamítnutí žádosti o milost hlasovala celá vláda ČSR (v níž byly zastoupeni i Slováci) a prez. Beneš se řídil stanoviskem vlády. Je nesporné, že s názorem pana Malého se neztotožňují ani sami Slováci, kteří dodnes odmítají revizi Tisova procesu a jeho rehabilitaci a ani Svatý Stolec není příznivě nakloněn opakovaným návrhům určitých slovenských kruhů o beatifikaci, resp. glorifikaci mučedníka za Víru. Patrně doba ještě nenazrála...
Stejně dobře by mohl na účet českého národa připsat i "justiční vraždy" K.H. Franka, protektora Kurta Daluegeho, a primátora dr.Pfitznera, odsouzených a popravených v Praze za zločiny na českém národě. Další teorie p. Malého o autonomním území Sudetenland, o českým pasech pro Sudetské Němce a jejich odškodnění, už jenom vzbuzují úsměv na tváři. Bylo by záslužnější, kdyby se stejným zápalem, jako se zastává Sudetských Němců se zasazoval o vrácení pokladů uloupených za třicetileté války na našem území švédskými protestantskými neznabohy.

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Jenom krátce. S Vámi plně souhlasím. Co se týče popravy dr. Tisa- je to trochu složitější a musí to řešit prvotně slovenský národ............