neděle 26. dubna 2009

Z webu Spol.přátel MZ

26.4.2009 10:51:28 - Vrána Jaroslav
Toto mi včera přistálo na mailu. Ono jisté kruhy romsko-cikánské intelgince již dochází trpělivost. Oni prostšě již nechtějí býti otloukánkem českých nacistů,ale ani užitečnými idioty pravdo-láskařů / říkám to velice jemně a neutrálně/.Já autora znám,ale podržím ho v tajnosti. Ono to nějak vyplynulo z moji žádosti o zaslání čísla účtu zřízeného ve prospěch malé Nicolky zraněné přižhářském útoku a moji stylizaci, že Ti do Havla jsou obyčejní lžihumanisté a pouze potřebují české Romy jako prostředek k prosazení svých šílených ideologií nadpozitivních lidských práv a odnárodnění obyvatel ČR.

Přesně!!! - to s těmi archivy stb mi mírně uniklo. Ostatněi p. Leo # >> Pavlát , dříve velvyslanec ČR v Izraeli, dnes ctný ředitel židovského # >> muzea, nemýlím-li se, má pěknou složtičku... svého času z toho bylo # >> pěkné pozdvižení... ostatně jak všeobecně známo, byla to samotná # >> židovská nábožensská obec, která pěkně organizovala němcům transporty # >> svých soukmenovců.... k pozvracení... # >> # >> # >>

vrana2077@seznam.cz psal(a) dne Pá 24. duben 2009, 09:14:28 CEST: # >>> Děkuji, já nemám dále co dodat. pan Gála velice hezky znecitl bývalý šéf # >>> VPN , kfyž objasnil jak on a dr. Mečiar rabovali archívy StB . # >>> Když ten první vyhrál, tak druhého kopal do zadku a ten raději zmizel v ČR. # >>> Dále Vás nebud obtěžovat a bud rád za zaslání čísla. kontaktoval jsem # >>> pana Kokyho a vše je na něm. Říkáte to velice přesně. Hlavní produ jsou # >>> představitel národnostní menšiny, já se rád připojím za předpokladu # >>> hesla ty pán -já pán . # >>> Vrána J # >>> # >>>> ------------ Původní zpráva ------------ # >>>> # >>>> Předmět: Re: zaslání # >>>>

Datum: 24.4.2009 09:04:21 # >>>> ---------------------------------------- # >>>> Vážený pane Vráno, # >>>> výzva Tydlitátové a Gála se ke mně taky dostala... až přiště budou Židi # >>>> pořádat demonstraci proti antiseminismu, tak si Romové taky uspořádají # >>>> separátní proti antiseminismu a rasismu... # >>>> # >>>> P. Gálovi a jeho noshledům jsem přeposlala včera k jeho výzvě # >>>> následujícíc text: # >>>> # >>>> Nevěřím nikomu, včetně Fedora Gála. Nevěřím ani v jeho ani ve vaše # >>>> dobré úmysly, po 20ti letech spolužití s českou majoritou vůči Romům # >>>> jsem přesvědčena, že i vám jde jen o manipulaci. Nikdo z vás, ani p. # >>>> Gál, kteří jste to vždy "mysleli dobře", jste nemyli ochotni přenechat # >>>> Romům ani sebemenší možnost se rozhodovat sami za sebe. Nyní je to opět # >>>> tak. Seru na váš soucit, k partnerství ochotni nejste nikdo. Tak si # >>>> běžte demonstrovat za tu polívku pro chudou pakáž a nechejte Romy na # >>>> pokoji.
Můžete se shodnout i s dalším obětavcem Michaelem Kocábem, # >>>> který 20 let na Romy kašlal a teď je připraven se "znovu obětovat" a # >>>> být zmocněncem pro lidská práva... # >>>> # >>>> seru na vás, buďte tak laskavi a serte na Romy. Je to to nejlepší,m co # >>>> pro ně můžete udělat.... # >>>> # >>>> # >>>> # >>>> Je mi líto, že musím užívat slova silně nespisovná, ale když jsem to # >>>> říkal 20 let slušně, tak to bylo pod jejich "rozlišovací # >>>> schopnosti..." # >>>>

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vraniči jdi do PIČI !!!

Jaroslav Kronus řekl(a)...

Co bych dělal u tebe doma ? Dovodíš si určitě, že v piči může bydlet jenom čurák !